ponedjeljak, 21. siječnja 2013.

Zašto političari mijenjaju svoje mišljenje


Svjedoci smo da mnogi naši političari, a i oni iz susjednih zemalja, mijenjaju mišljenje i retoriku svoga govora i tako zbunjuju narod. Da li je tome razlog novac, slava, strah od gubitka svih privilegija koje politička elita uživa, teško je odgovoriti.

Tu se nameće samo od seve jedno pitanje:

Da li sam spreman za novac odreći se svoga porijekla i vjere.

Jedan poznanik iz mojih školskih dana okušao se u politici prije nekoliko godina, manje-više neuspješno. Međutim imao je malo duži jezik i veliku dozu ponosa tako da je izgubio i svoj posao koji je imao. Iako fakultetski obrazovan, nije uspio se "ugnjeziti" na nekom mjestu sa stalnim zaposlenje. Prije više od godinu dana iznenadio me izjavama koje si izuzetno bile usmjerene protiv vjere i Crkve, zatim propagirao je žestoki neoliberalizam u svojem novom politčkom uzletu.

To je nekako bilo u isto vrijeme kada je kukuriku koalicija osvojila pobjedu. Tada i moj poznanik dobiva posao, iako ne za stalno, koliko sam upoznat, ali ipak dobar posao s dobrim primanjima. Sve mi je to bilo čudno jer je isti taj moj poznanik bio prije veliki vjernik, čak je i ministrirao u Crkvi, politički je bio nacionalno nastrojen te izraziti protivnik tzv parada ponosa.

Razmišljajući o njemu nisam mogao prihvatiti da se radikalno promijeno samo zbog novca. Rekao sam sam sebi "ok to je samo zbog posla". Sreo sam ga prije nekoliko dana i nisam mogao izbjeći pitanja na tu temu. Ostao sam šokiran njegovim stavom. Počeo je mene uvjeravati u svoje stavove i na kraju smo došli do teme homoseksualizma. Čovjek je pukao skroz na skroz, jer da netko napusti svoj dosadašnji život i okrene ploču sasvim nisam mogao vjerovat. Ipak prije nekoliko dana sam dobio povjerljivu informaciju od njegovor brata da je on dobro plaćen da radi to što radi, obitelj ga se odrekla, supruga se razvela od njega, a on ne odustaje.

Kako samo novac može čovjeka promijeniti, zapravo novac može biti jači i od najjače droge.

Na kraju navodim primjer Stjepana Mesića koji je "žario i palio" nacionalnim izjavama u svojim medijskim istupima tamo devedesetih godina prošlog stoljeća. U slijedećem kratkom video Stipe Mesić odgovara na pitanje o podjeli Bosne. Svi znamo kakvi su njegovi istupi bili kasnije.





1 komentar:

  1. Novac pokreće sve .. nažalost! Mnogi od naših političara i nisu nacionalisti, ali znaju se nacionalizmom masno zarađuje :)

    OdgovoriIzbriši

Popularni postovi