ponedjeljak, 15. travnja 2013.

"Moji roditelji su oduševljeni što sam gay i što sam čaln SDP-a"

lijevi gay

Tako nekako strši naslov teksta koji je objavljen na portalu dnevno.hr. U tekstu između ostalog stoji i ovih nekoliko rečenica

"Da sam bi-gay, shvatio sam kad sam imao 14 godina. Sviđali su mi se dečki i cure, želio sam eksperimentirati, no kasnije u sedamnaestoj sam upoznao starijeg gaya s kojim sam bio u vezi. Bili smo kao otac i sin, on me je ohrabrivao, financijski pratio i tad sam skroz uvidio da sam čisti gay, s curama mi je samo ugodno u društvu i ništa više. Moja dobra financijska situacija je uvlačila sumnju mojim roditeljima, srećom, moj otac je funkcioner u SDP-u, majka je iz Beograda i jako su tolerantni."

Iskreno rečeno neka je tebe sinko u SDP-u, jer po ono narodnoj "Idi vraže tamo gdje te traže" tamo ti i je mjesto. Svima je već poznato, pa i pticama na grani da se SDP financira od razno raznih svjetskih organizacija koje propagiraju neoliberalizam gdje je gay populacija pronašla svoje mjesto na vodećim pozicijama. Isto tako povijest komunizma je protkana gay izletima svojih vodećih drugova, počevši od Staljina pa do Pol Pota. Ovaj mladić očito je bio muška prostitutka kojeg je "napumpavao" jedan stariji član SDP-a i obilato ga financijski pomagao. Vjerojatno i njegovi roditelji su osjetili moć ovog novca pa su prihvatili sina takvog kakav je, jer guza je guza ali novac je novac.
Jedan od komentatora ispod navedenog teksta objavio je

Kako veli Izet:- ovako se pjevalo na radnoj akciji za izgradnja pruge Brčko - Banovići..."Drug ga drugu složio uz prugu"". 

I sada jedan ozbiljni komentar koji glasi


"Stvar je u novcima.SDP dobiva od rotšildskih cionista LOVU da propagira seksualne izopačenosti.Ta strategija NWO-a je jasno definirana u Protokolima sionskih mudraca gdje se kaže:" izokrenuti sve naopako, moralno učiniti ne moralnim, izopačeno normalnim......ići na mladež gojima da se iskvare....
Pa tako, očekivalo bi se od komunista da zastupaju radničku klasu a šta oni rade?Od desnih bi se očekivalo da brane nacionalne interese pod svaku cijenu-a šta ono rade?!
Država je prodana rotšildskim cionistima ali još ne znamo što su tražili od njih zauzvart.To triba saznati čim prije jer je prevencija nužna."






Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi