ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Ministri su prezadovoljni svojim radom i učinkom


Nakon današnjih kasnih vijesti na RTL-u ostao sam više nego šokiran. Na vijestima je objavljeno da je prošlo godina dana od dolaska na vlast kukurikavaca i njihovog sada već dokazanog prevarantskog plana 21.

Nakon te pompozne informacije stigao je veliki udarac od strane ministara. 

Prikazana su tri gospodina koja su u ime ostalih pijetlova kukurikavaca obzaninili kako su prezadovoljni svojim radom i da je to hrvatski narod itekako prepoznao. 

Više mi stvarno nije jasno pa gdje ja živim, da bi dobio potvrdu pitah svoju suprugu isto pitanje, a ona mi potvrdi ono što sam i pretpostavljao, pa naravno živim u Hrvatskoj.

Uh dobro je, već sam mislio da su noćas pomjerili granice pa smo mi ostali u nekoj drugoj vukojebini. 

Kažu gospoda da su ljudi prepoznali trud i rad, da, jebe opet lud zbunjenog.

Podigli su poreze, iz nemoći javno objavili porezne dužnike a da ni sami neznaju kako naplatiti taj dug, nezaposlenost iz dana u dan raste, mladi školovani ljudi masovno odlaze iz zemlje, tvornice se zatvaraju i propadaju, nema investicija, nema napretka, nema svijetla na vidiku, nema ništa, a oni su prezadovoljni. 

Koji su to snobovski likovi.......


Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi