subota, 29. listopada 2011.

Pitao bih političare





Evo nam još jednih izbora, još jednog cirkusa u Lijepoj Našoj. Da, cirkus koji nas obične smrtnike košta dobrih novaca, novaca za koje bi mogli sagraditi nekoliko škola, vrtića ili staračkih domova.


Da li nam je potreban sav taj cirkus? - mišljenja sam da je u našim genima da jedni druge doslovno jeb..o u zdrav mozak.
Odavno sam odlučio da neću pristupiti više niti jednim izborima. Nepali više ona fora da je to moja građanska dužnost i da moram. Ja moram samo otići u toalet i samo se umrijeti mora.



Zašto da idem na izbore kada za nas "mlade" nema više nade u ovoj državi? Zašto da idem na izbore kada mi nitko od političara nije u mogućnosti odgovoriti na moja pitanja?


Pitao bi ja njih dosat toga , ali TKO može odogovoriti nata moja pitanja?


Pitao bi ja političare i one lijeve i one desne i one u sredini i one izvan lijevoga i desnoga i centralnog opredjeljenja - da li su svjesni što su u zadnjih 20 godina napravili od Hrvatske?


Pitao bi da li su svjesni da su prodali veliku većinu našeg bogastva?
Pitao bi ja da li su svjesni da velika većina srednjoškolaca želi odseliti za stalno iz Hrvatske?


Pitao bi da li su gospoda svjesni da su telefoni ambasade kao što je Australska, Kanadska, SAD, Novog Zelanda doslovno zauzeti sve vrijeme pozivima mladih ljudi i mladih obitelji koji žele napustiti Lijepu našu?


Pitao bi ja njih imaju li oni bilo koje rješenje za mladež koja je željna poslova koji su plaćeni na kraju mjeseca, mladeži koja je željna raditi i zaraditi, mladeži koja je željna živjeti bez stresova? Pitao bi ja njih gdje su rezultati gospodarskih planova, pitao bi ja stotine pitanja vezana za
gospodarstvo?
Koga da ja to pitam, kada su odgovori " lijevi su usrali državu", a isti ti lijevi govore za desne. Oni u centru su kao stočna vaga, ako prevagne na jednu stranu oni se primaknu toj strani. Ako se ista ta strana ukaki, a njima zasmrdi primaknu se onoj drugoj strani.


Da li ima uopće koristi pitati više koga?






Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi