ponedjeljak, 25. ožujka 2013.

Kakva dužnička kriza ????? - Nema čega nema!



"Kakva dužnička kriza, 95% ljudi vraća kredit... " -izjavljuje gospodin Zoran Bohaček, šef bankara

Da, tako je gospodine još uvijek ljudi vraćaju kredite.
Ja sam kredit podigao 2005 godine u famoznim švicarcima i naštimao sam da mi rata ne prelazi 1600 kuna što je bio iznos manji od moje učiteljske plaće koja je tada iznosila 5400 kuna.
Rata kredita je bila pristojna i samo budala bi plaćao najam stana u istom iznosu.

Kakava je situacija danas.

Rata kredita je oko 2900 kuna, moja plaća je 4750 kuna.
Gospoda iz vlade su nam smanjili plaće, švicarac je podivljao i skočio u nebesa, a banke iskoristile situaciju i podigli kamate i eto ti zla
Meni od moje plaće ostaje oko 1850 kuna. Platim režije i nemam za gorivo, nemam za hranu, nemam za život, nemam za djecu, nema ovog, nema onog,  NEMA ČEGA NEMA

Gospodine Bohaček, ako ljudi koji su na vašem nivou imaju od 10 do 18 tisuća kuna plaću, što je za vas rata kredita od 2900 kuna, ništa, mrvica mala otkinuta iz novčanika. Zato gospodine Zoki vi nemate osjećaj za dužničku krizu, vi neznate kakav je to osjećaj da nemate ni prebijenu kintu da bi kupili nešto.

U ovom slučaju nisam ja kriv, nisam ja ušao nepromišljeno u kredit, nego je sistem sjeban i najeban i sada taj sistem jebe nas poredu. Taj sistem ste VI gospodo bankari.

Još nešto gospodine Bohaček. Kada sam vidio da sistem ode kvragu, otišao sam u banku i rekao ok, vraćam vam kuću, a ja se vraćam u unajmljeni stan. Međutim vaša službenica kaže eeeee nemože to tako. Mi smo vama posudili novac da kupite kuću, kuća i nije bila naša i mi ne trebamo kuću. Rekoh ok ja ću ju pokušati prodati i vratiti vama lovu, ali gle čuda moj kredit, odnosno glavnica više nije u iznosu koji sam podigao, nije ni manja za iznos koji sam plaćao ovih 8 godina, nego je strašnovito veći zbog jebenih kamata i jebenog tečaja.  

Dobro gospodine Bohaček kako da ja sada riješim taj problem.

Ostaje mi jedino da bježim iz ovog sistema i države i tražim bolju budućnost negdje drugdje.



Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi