subota, 1. listopada 2011.

Mi ćemo vratiti dug umirovljenicima






Tako kaže gospodin Milanović.





Zar, to nije već stara i izlizana fora još iz vremena Sanadera.






Kada je gospodin Sanader dobivao prvi puta izbore ponosno je grlio prestavnika umirovljenika i tvrdio kako ćemo baš "MI" čitaj Sanader, vratiti dugove gospodi u trećoj dobi. Drugi puta kada je dobivao izbore isti već viđeni zagrljaj i malo preformulirana izjava "MI" čitaj opet Sanader, VRAĆAMO dug umirovljenicima.


Sada, opet, samo iz drugih usta , iz usta vladajućeg gazde glavne stranke oporbe. Pitam se pa koliko tih dugova ima prema gospodi iz treće dobi. Međutim, dragi nam gospodin, predstavnik tih naših mnogobrojnih umirovljenika otkačio se od HDZ-ovog lanca i primakao svoju klupčicu drugome "kokošinjcu".


Kaže spomenuti gospodin u ovom novom kokošinjsu glavni oroz kukuriče ugodno za naše uši. Bit će love, a i velika je šansa da ja ili još poneki umirovljenik napusti klupčicu i zasjedne u fotelju na četiri godine i evo ti penzije pet puta veće od dosadašnje. Ludilo brale, rekli bi Splićani, gdje ćeš bolje uživancije.


Da se vratimo opet na famozni dug.
Kaže Jadranka Kosor, mi smo dug vratili umirovljenicima.
U jbg, sada, pa tko laže.

Uostalo mene birne ono "MI". Tko se zapravo krije iz te vrlo kratke riječi sa dva slova "MI". Tko je to vraćao dugove do sada i tko bi to trebao vratiti te još neke dugove umirovljenicima?

Kako se meni čini, lovu ne vraćaju političari nego mi obični smrtnici, odnosno zaposlenici. Tko je napravio taj dug, da li smo to bili "MI" ili su tamo neki "ONI" ?

Znači tko god pobijedio opet "MI" ovaj puta čitaj radnici, vraćamo dug, e da izgleda cijeloga života ću vraćati dugove, one svoje prema banci i one državne.....
















Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi